czwartek, 9 sierpnia 2012

11. Ślub !

                                                   Witam Wszystkich !

Dzisiejszy post będzie magiczny, nie za sprawą cudownej letniej pogody, która panuje za oknami ale właśnie dzisiaj wszyscy będziemy światkami na ślubie Leny i Kinga :)
Dla nich to bardzo wyjątkowy dzień. A oto relacja z wydarzenia ::


Tum Tum Tum... 


Ksiądz : Proszę Wszystkich Gości o Powstanie, Nadchodzi Panna Młoda.


 ( Goście Wstają ).





Ksiądz : Zebraliśmy się tutaj, aby połączyć węzłem małżeńskim Lenę i Kinga. 


Ksiądz : Czy ty Kingu bierzesz Lenę za żonę i przysięgasz jej miłość, wierność i uczciwość małżeńską i że nie opuszczę aż do śmierci ?
King : Przysięgam . 

Ksiądz : Czy ty Leno bierzesz Kinga za męża i przysięgasz mu miłość, wierność i uczciwość małżeńską oraz że Cię nie opuszczę aż do śmierci ?
Lena : Przysięgam. 



Ksiądz : Ogłaszam Was mężem i żoną !
Możesz pocałować pannę młodą !


Buziak :)



King i Lena wychodzą . 


Zapraszamy Wszystkich na Wesele !!!!!


Wszyscy : Brawa !!!

_________________________________________________________________

Jeżeli jesteście zainteresowani jak wyglądało Wesele LPS zapraszam do codziennego odwiedzania mojego bloga ! Już wkrótce dodam z tym nowy post !!
Mogę obiecać jedno : na pewno nie pożałujecie, że mnie odwiedzicie :)

Pozdrawiam 

Bland Pet



6 komentarzy:

  1. Fajny ksiądz :) Ładne masz LPS.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze , że nie opublikowałaś tego zdjęcia na którym panna młoda spada :). Czekam na zdjęcia, które zrobiłyśmy dzisiaj .
    Całuuusy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mi się nie podoba to mieszanie LPS z innymi zabawkami, ale to już jak kto woli. xd Fajny ślubik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak uważasz, ja sądzę że nie ma w tym nic złego :)

      Usuń
  4. Tu Katie. Dlaczego nie sprawdzasz bloga Dotty? Ma siostrę...
    pamietnikdotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka , tylko ja bym wzięła księdza z lps :)

    OdpowiedzUsuń