czwartek, 6 września 2012

19.Nowe image LPS-ów!

                                                          Witam Wszystkich!
     W dzisiejszym poście pokaże wam jak moje LPS-y zmieniły sobie image!

        
  Ela: No cześć!Widzicie mój nowy image!?Czyli kokardkę!Jest przecudna! Podkreśla moją słodkość! 

                                  Ela: Ooo.. a tu widać ją ze zbliżenia! No zobaczcie!

                                               Wszystkie: Piramida nowego image!
Wszystkie: A tu jeszcze jedna!

                              Cloe: Hey wróciłam z zawodów i zdobyłam złoto dla LPS-owa!
                                         Cloe: Ta kokardka przynosi mi szczęście!
               Julia: Siema! Ja też zmieniłam image! Zgadnijcie co w sobie zmieniłam!
                                       Julia: Jak nie zgadliście to mam kokardkę!:)
                                                           Julia i Ela : Pozuj!
                                                           
                                                        I piramida na koniec !
           Przepraszam że nie dodawałam wcześniej notki!Nie miałam czasu!
                                                  Pozdrawiam :)

9 komentarzy: