poniedziałek, 14 stycznia 2013

60.Sesja poprzebieranych LPS (część 1) !

Hey! 
W dzisiejszej notce dodam zdjęcie poprzebieranych LPS!Te zdjęcia rozdzieliłam na dwie notki,bo jest ich strasznie dużo....  
A oto przebierańcy:
    
Dziwczyny poprosiły o tą fotkę,no to nie mogłam im odmówić :)

   
Puszorek 

    
Corgi w kasku,goglach i kurteczce!

   
Whindy w sukieneczce!

   
Lena w sweterku!

   
Nina w kubraczku!

   
Leon w rogach (diabełka)

   
Bella w spineczkach i obróżce!

  
Brutus w obroży!

   
King w koronie!

   
Mikołaj w stroju pacjenta szzpitala 

   
Pusia w czapce!

   
Lady w czapeczce!

   
Elżunia w bereciku!

Pozdrawiam!
Do jutra!

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super masz ciuszki :3 Ja mam mniej, ale co mi tam X3 Jak zwykle moim zdaniem Lena najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj i Pusia są super ubrani. xD

    OdpowiedzUsuń