piątek, 18 stycznia 2013

63.Historyjka LPS ze skuterem!

Hey :)    
W dzisiejszej notce historyjka o miłości Corgiego do jazdy skuterem!  Wczoraj miałam urodziny!Hura!Był tort i prezenty! 
A teraz notka:  
   
Amy:Dziewczyny!Chodźcie pojedziemy na wycieczkę.Corgi śpi więc możemy pojechać bez niego.Chodźcie ale cichutko.. 
Whindy:Okey chodźmy..

  
Corgi:Ale mi się dobrze spało...<wącha>Wyczuwam że ktoś idzie jeździć na skuterze!Muszę iść za tą osobą!

  
Corgi:Już biegnę skuterku!


Lena:Udało się możemy jechać bez Corgiego! 
Corgi:Już jestem!I jak to beze mnie?

   
Dziewczyny:Corgi??? 
Corgi:Oczywiście!Myślałyście że pojedziecie beze mnie? 
Dziewczyny:...Tak.......   

{Pozdrawiam}
Do jutra!

4 komentarze:

  1. Heh, fajne. :) Spóźnione happy birthday! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Zdrowia szczęścia , lps, miłości i dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka gromadka:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ILE MASZ LAT 11 CZY 12?

    OdpowiedzUsuń