niedziela, 20 stycznia 2013

65.Karnawał u LPS!

Hey :-)  
Wczoraj o 20:00 w LPS-owie zaczął się Karnawał oczywiście porobiłam zdjęcia!Nie to że chcę się chwalić,ale u moich LPS-owy Karnawał był lepszy niż w Rio ;-)    
PS: do ,,Anonimowy'' Mam 11 lat!
A oto zdjęcia z imprezki:
    
Zdjęcie całej imprezki!LPS-y tańczą w parach nawet Pan Gucio może potańczyć w parze. 
Pan Gucio: Hallo!Co to ma być?Energicznie proszę tańczyć! 

   
Zdjęcie przebierańców!Elżunia podaje łakocie w przebraniu więc też jest na zdjęciu :)  
    
Siedziba Didżeja Pana Gucia! 
Pan Gucio:Zapraszam na parkiet!Poruszajcie trochę tymi łapeczkami!  
   
Stół z łakociami, który obsługuje Elżunia!

   
Lena,Brice,Bella i Whindy!Poprosiły oto zdjęcie no to im zrobiłam!  
Lena:Dziewczyny uśmieszek :) 
   
Chłopacy w przebraniach!  
   
Blythe i Amy oraz Nina i w tle Bella,Mikołaj,Leon i Karola!   
  
Amy:Hey!Puszorek po co Ci krzesełko? 
Puszorek: Amy zatańczysz ze mną!
Amy:Oczywiście :)  
Krzesełko było po to aby Puszorek mógł zatańczyć z Amy :-) 

  
Puszorek i Paulo: Ładnie wyglądasz Kolego!Zaraz,zaraz to mój strój do pracy!Ukradłeś mi strój! 
Jest Karnawał więc nie jestem na Ciebie zły!Wybaczam Ci,ale żeby to był ostatni raz!   

   
Jessie nie ma na zdjęciach, bo to ona je robi, więc cyknęłam jej taką fotkę! 

    
W poprzedniej notce napisałam że moje LPS-y  to łakomczuchy!Oto dowód!Wszyscy pobiegli po łakocie :) 
  
Alice wskoczyła do ciasteczek i je wszystkie schrupała! 

   
Lena,Leon,Bella,Brutus,Whindy i Corgi zorganizowali występ taneczny! 
Bella:Raz dwa trzy zaczynamy! 
  
Impreza trwała do szóstej rano!Ale później nikomu nie chciało się iść do pokoju więc imprezka jeszcze trwa!Moje śpiochy nadal śpią!
    
Dzisiaj poszłam do LPS-owa i włączyłam kanał:,,LPS info''a tam artykuł o wczorajszym Karnawale! 

  
I tutaj taka składanka zdjęć z imprezy!Bufet,didżej i goście!

   
Składanka przebierańców!Na zdjęciach są: Amy,Blythe,Lena,Nina,Corgi,Brice,Leon,Alice,Bella i Brutus! 
{Pozdrawiam!}
Do jutra! 

9 komentarzy:

  1. Hah! Jak sweet ;) Najfajniejsze to w tym telewizorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu widać, ze bawią się świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje LPS miały super zabawę ;D. A ile ich teraz masz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny karnawał, widać że dobrze zorganizowany. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha nie ma jak tańczenie z laską na krześle obrotowym... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zwłaszcza te trzy ostatnie ;)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jessie jest super :D

    Fajne fotki ;) I podoba mi się ten efekt, jak Pet Shopy są w TV :D

    OdpowiedzUsuń