piątek, 8 marca 2013

78.Historyjka na DZIEŃ KOBIET!

Hey! 
Dzisiaj DZIEŃ KOBIET :) Historyjka będzie związana z miłością i Dniem Kobiet! 
A oto moje dzieło: 

  
Lena: Hey King! Wiesz co dzisiaj za dzień? 
King: Tak 8 marca, piątek. 
Lena: A czy coś jeszcze? 
King: Przypomniałaś mi mam dzisiaj zlot prezydentów! 
Lena: O to mi chodziło......... 
  
King: Dzisiaj jest Dzień Kobiet więc robię Lenie niespodziankę i proszę Cię tylko jej o tym nie mów i nie szczekaj :) 
Bella:Spoko,możesz na mnie polegać! 
  
Bella:Lena co się stało?
Lena: No zobacz wszyscy pamiętają o Dniu Kobiet , a King nie :( 
Bella:Nie martw się..... 
  
Bella: Chodź za mną!  
Lenka: No dobra.... idę.... 
  
Lena: Gdzie idziemy? 
Bella: To niespodzianka! Nie marudź tylko idź! 
  
King: Lenusiu to dla Ciebie z okazji Dnia Kobiet!
Lena: Pamiętałeś! Oooo.....  
King: Nigdy o Tobie nie zapomnę... <3 Zapraszam Cię na kolacyjkę! 
  
< Buzi buzi cmok cmok > 
 
Lena: Mówiłam Ci że Cię kocham? 
King: Tak, ale nigdy mi się to nie znudzi..........
  
THE END!
 Dla wszystkich czytelniczek Mojego bloga życzenia z okazji DNIA KOBIET!

Pozdrawiam!
Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Naprawdę świetne historyjka ♥
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe, Lena i King słodko wyglądają ^^ Fajna historyjka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna historia. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak słodkoooo. :D
    Zapro do mnie.

    OdpowiedzUsuń