sobota, 1 czerwca 2013

98. Niespodzianka!!!

Hey :) 
Obiecana niespodzianka to.... pokazanie Wam mojego nowego LPS-a ( którego dostałam na Dzień Dziecka) oraz zaplanowałam konkurs:
 
Jest to Jack Russell # 803. Ma na imię Jack. Lubi muzykę funk. 
Jego najlepszym przyjacielem jest Papiendo. Ma 19 lat. Mam go od wczoraj i już  
ma wielu  przyjaciół ( nie chciałam się nim chwalić bo było by po notce). Dziewczyny nie  ma  
ale podoba mu się China. Pracuje jako muzyk ale tak właściwie to wszędzie jest.
Pracowita ,, pszczółka'' z niego.  

KONKURS 

Kokurs polega na tym aby zrobić przeróbkę zdjęcia z okazji Dnia Dziecka 
( na zdjęciu ma być babies)Obojętnie w jakim programie będzie robiona przeróbka( zdjęcie sami robicie i zdobicie) Prace proszę wysyłać do 15 czerwca do godziny 15:00 na e-mail ela494@vp.pl . 
Możecie zgłaszać się pod postami.
O co chodzi w tym konkursie?  
1. Robicie zdjęcie z jednym( może być więcej)babiesem.
2. Otwieracie Gimp Paint czy jaki tam program chcecie.
3.Przerabiacie zdjęcie( dodajecie czapeczki itp)
4. Na pracy powinien znajdować się napis Dzień Dziecka.
5. Wysyłacie prace na email : ela494@vp.pl
6. Czekacie na rostrzygnięcie 
NAGRODY   
I miejsce- 15 komentarzy 
promowanie bloga przez 5 postów  
Dyplom  
II miejsce- 10 komentarzy  
promowanie bloga przez 3 posty 
Dyplom 
III miejsce- 5 komentarzy 
promowanie bloga przez 2 posty 
Dyblom  
Wyróżnienia- 3 komentarze 
promowanie bloga przez 1 post 
Dyplom 
Każdy wygrywa!
Pozdrawiam! 
Do napisania!

14 komentarzy:

  1. Mam tego LPSa... Razem z 804 byli moimi pierwszymi LPSami...

    Złotko, konkurs jest niezrozumiały c: Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyncza, Ty tego nie zrozumiałaś ;o?
      Ja może wezmę udział, btw. fajny LPS i zapraszam do nas
      http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ - skomentujesz^^?

      Usuń
  2. Średnio zrozumiałam konkurs... Przerobić fotkę babiesa? No cóż, wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także się zgłaszam :) ela494@vp.pl? a nie wp.pl?
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marika, tez miałam problem i wysłałam na wp.pl i na vp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tego LPS również.
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Eeey, kiedy wracasz?
    LpsSąSuper

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłaby przynajmniej napisać że odchodzi :( Wszyscy odchodzą już jest nas tak malutko że szok :(((

    Victoria

    OdpowiedzUsuń