piątek, 1 lutego 2013

69.Coś więcej o maskotce bloga na miesiąc Luty!

Hey :) 
Dzisiaj coś więcej o Whindy, która jest maskotką bloga na miesiąc luty! 
A oto informacji o Whindy: 
      
Whindy to piesek ,rasy husky.Jej numer to: 2297. Marzyłam o niej od czasu kiedy ją zobaczyłam, ale niestety nie było jej w sklepie.Jest to bardzo nowy LPS zakupiony pod choinkę.Jest koloru jagodowego z białymi dodatkami, które pięknie kontrastują się z resztą kolorów.Ma piękne brokatowe uszka.Uwielbia sport.Jest miła,energiczna i stanowcza!   

   
Partnerem Whindy jest Corgi :-)

   
Whindy ma swoją ulubioną piłeczkę.Jest najbardziej wysportowaną osobą w LPS-owie. 

   
Lena,Bella i malutka Alice są najlepszymi przyjaciółkami Whindy!

   
Whindy często bawi się maskotkami z Alice! 
Whindy: Witaj Alice!Przyjdziesz do mnie na herbatkę? 
Alice:W zabawie nazywam się Angela!Z wielką chęcią przyjdę do Ciebie na podwieczorek! 

Ta zabawa zaczęła się o 16:30 i jeszcze trwa ''-''   
{Pozdrawiam} 
Do napisania!




7 komentarzy:

  1. Heh, Whindy jest słodka :3 Zapraszam na nowego bloga, bo go znowu przeniosłam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Whindy jest cudna :3 Głosowałam na nią w wyborach na masotkę bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się Whindy bardzo podoba, chociaż na nią nie głosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Whindy zasłużyła na to , by zostać maskotką bloga ^^
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  5. Whindy jest śliczna! Zasłużyła na miano maskotki bloga.

    Nelly

    OdpowiedzUsuń
  6. czesc wszystkim poszukuję właśnie takiego pet shopa #2297 w 25 lipca moja córka zgubiła takiego samego w parku PAPROCANY w Tychach
    i teraz poszukuję tej figurki gdyby ktoś chciał odsprzedać będę bardzo wdzięczny kontakt lukgpea@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. figurka mojej córki miała na imię Błyskocz.... :(

      Usuń